Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011

ΕΛΛΑΣ ΜΗΤΗΡ ΜΥΗΣΕΩΣ 3


[το Παρελθόν είναι ένα πηγάδι που μπορεί ο κάθε άνθρωπος στο Παρόν να ποτίζει τον κήπο του, ώστε αυτός Μελλοντικά να ανθίζει και να μυροβολεί-Ερώ και ΑΙρω τον εμαυτού σταυρόν εν ταύταις ταις δυσιν εντολαίς όλος ο νόμος και οι προφήται κρέμανται]
2/2/2006
[από το αρχείο της αλληλουχίας]
δες και
ΕΛΛΑΣ ΜΗΤΗΡ ΜΥΗΣΕΩΣ
ΕΛΛΑΣ ΜΗΤΗΡ ΜΥΗΣΕΩΣ 2
Ένα τραγούδι για το πρώτο ανδρόγυνο
1:άρρενας
Θυμάσαι καλή μου τους δυώ μας στον παράδεισο;
Θυμάσαι τον κήπο ,τα δένδρα και τα ζώα;
Θυμάσαι το φώς το άδυτο και το νερό το ζήδωρο;
Θυμάσαι αγάπη μου ή ο χρόνος ξεθώριασε τη ψυχή και τη μνήμη σου;
2:γυναίκα
Θυμάμαι ακριβέ σύζυγε μου τους δυώ μας σ’ένα παράδεισο!
Θυμάμαι το δένδρο με τα σύκα και το κλήμα με τα σταφύλια!
Θυμάμαι την κατσίκα και το γάλα ,τις μέλισσες και το μελί τους!
Θυμάμαι αγάπη μου την πνοή του ανέμου και το θρόϊσμα της βελανιδιάς !
3:άρρενας

Θυμάσαι εύα μου τον παράδεισο της εδέμ με τα 4 ποτάμια του;
Θυμάσαι την κιβωτό πού έπλεε φορτωμένη με την αγάπη μας;
Θυμάσαι την ηχώ της φωνής του θεού πού διέχεε την αλήθεια του;
Θυμάσαι χρυσή μου το σπίτι μας και τη φωτιά της σοφίας που έκαιγε στο σαλόνι μας;
4:γυναίκα
Θυμάμαι αδάμα μου τον παράδεισο της εδέμ και τούς 4 δρόμους του!
Θυμάμαι στο κέντρο το ναό του θεού μας φορτωμένο την αλήθεια μας!
Θυμάμαι τα αιθέρια εξαπτέρυγα να λειτουργούν την αγάπη μας!
Θυμάμαι ανδρείε μου τη κρυστάλινη θάλασσα που κάναμε τα μπάνια μας!
5:άρρενας
Θυμάσαι γυναίκα μου την χαρά και την ευτυχία μας;
Θυμάσαι την απαγόρευση να γευτούμε τον καρπό του παιδιού;
Θυμασαι πόσο αυτό αναιρούσε την διάρκεια στον έρωτα μας;
Θυμάσαι γλυκειά μου πόσο αυτό αφαιρούσε από τη γνώση μας;
6:γυναίκα
θυμάμαι προστάτη μου την χαρά και την ευτυχία μας!
θυμάμαι τα ναί και τα όχι που έπαιζαν στην κρίση μας!
θυμάμαι τη μεγάλη μου απόφαση να γίνω μητέρα!
θυμάμαι ίωνα μου την ημέρα που ο λόγος του όφι μίλησε μέσα από τα χείλη μου!
7:άρρενας

θυμάσαι μαρία μου την ηδονή και μετά την γύμια μας;
θυμάσαι που ο ακίνητος ήλιος για πρώτη φορά κινήθηκε;
θυμάσαι που το φώς του εξέλειπε και η ημέρα νυκτώθηκε;
θυμάσαι δωρία μου την θύελα και την καταιγίδα που ακολούθησαν;
8:γυναίκα
θυμάμαι ρωμαίε μου την ηδονή και την γύμνια μας!
θυμάμαι την φωνή του θεού και τον φόβο μας!
θυμάμαι την μη ανάληψη της ευθύνης και την κατάρα του!
θυμάμαι αδελφιδέ μου τη γλυκειά πλάνη και την πικρή έξοδο μας
από τον παράδεισο του!
9:άρρενας
θυμάσαι πανδώρα μου την απρονοησία μας και την πρόνοια του;
θυμάσαι το δένδρο της γευσιγνωσίας του καλού και του πονηρού
που προώρισται να γίνη δένδρο ζωής και αλήθειας;
θυμάσαι πύρρα μου ότι οφείλουμε να σπείρουμε ζωή στα 4 σημεία της γής ;
θυμάσαι ευρώπη μου ότι την οδό της επιστροφή μας στην εδέμ φυλάσσουν
χερουβείμ με φωτοπύρινη ρομφαία;
10:γυναίκα
θυμάμαι επιμηθέα μου την άγνοια μας και την σοφία του!
θυμάμαι τα δυώ παιδιά μας την τύχη και το πεπρωμένο τους!
θυμάμαι εμένα και εσένα και το κάθε ανδρόγυνο τέκνο μας πάνω στη γή!
θυμάμαι προμηθέα μου το τίμημα του σταυρού και της σταύρωσης
αλλά και την λύτρωση όλων μας!
11:άρρενας-- γυναίκα
θυμόμαστε αγαπημένα μας παιδιά το μέγα του θεού έργο της αλχημείας!!
θυμόμαστε αγαπημένοι μας αδελφοί το μέγα του ανθρώπου έργο της θυσίας!!
θυμόμαστε πνευματικοί μας ισάγγελοι το μέγα του θεού δώρον της θέωσης!!
θυμόμαστε θεέ και κύριε το όνομα, την δόξα και την βασιλεία της σής αληθείας!!!
12:άρρενας-γυναίκα-τέκνα
θεέ και πατέρα μας την αλήθεια που ζήσαμε ,
ακούσαμε,είδαμε ,βιώσαμε και κατανοήσαμε, θα την θυμόμαστε έως τέλους
θα θυμόμαστε την εδέμ και το πνεύμα μας-πνεύμα Σου
θα θυμόμαστε τον όφι και το πνευμα του-πνεύμα μας
θα θυμόμαστε τον καρπό του πειρασμού και την κατάρα της ανταπόδοσης του κακού
θα θυμόμαστε τον καρπό της υπακοής και την ευλογία της ανταπόδοσης του καλού
θα θυμόμαστε το δένδρο της γνώσης και την παραπλάνηση του
θα θυμόμαστε το δένδρο της ζωής και την αλήθεια σου
θα θυμόμαστε πάντα την καλού και κακού δισυνθετότητα μας
και πως αυτή αίρεται με τον έρωτα της εν αγάπη-σοφία διπολικότητας σου.
ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ
ΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: