Σάββατο, 16 Μαΐου 2015

ΠεμπτΟυσία-3

[το Παρελθόν είναι ένα πηγάδι που μπορεί ο κάθε άνθρωπος στο Παρόν να ποτίζει τον κήπο του, ώστε αυτός Μελλοντικά να ανθίζει και να μυροβολεί-Ερώ και ΑΙρω τον εμαυτού σταυρόν εν ταύταις ταις δυσιν εντολαίς όλος ο νόμος και οι προφήται κρέμανται]
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ=Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ-ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ=Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΙΩΑΝΝΗΣ=Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΛΑΖΑΡΟΣ=Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
Ο ΑΔΑΜ=Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ=Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

1
2 3
4   5 
ή
1
3 2
4  5 
1-μονάς=ιησούς=λόγος-αλήθεια
2-δυάς=μαγδαληνή=σοφία & έρως
5-πεντάς=ιωάννης=πενταπλή αλήθεια
7-επτάς=αδάμ-εύα=νόμος ανταπόδοσης
12-δωδεκάς=λάζαρος=δωδεκάρετος αστήρ
ο ιησούς χριστός:
η χρυσή τομή θεού-ανθρώπου,
η παρουσία του θεού στον κόσμο και του ανθρώπου στον θεό
η αιώνια θυσία θεού ανθρώπου

ο ιησούς χριστός ήταν πεπρωμένο κατα την γηϊνη ζωή του να συναντήσει και συμβιώσει την συμπαράσταση των συγγενών αδελφών πνευμάτων:
της μαρίας μαγδαληνής 
με την οποία βίωσε-γνώρισε ως άνθρωπος τον έρωτα και την διπολικότητα-συντροφικότητα άρρενος και θήλεως.
του λαζάρου 
με τον οποίο βίωσε γνώρισε την πιστή φιλία
του ιωάννη 
με τον οποίο βίωσε γνώρισε την αληθινή αγάπη ανθρώπου-μαθητή-συγγενή-πνευματικού ακόλουθου
του αδάμ-κάθε ανθρώπου
με τον οποίο βίωσε (ένιωσε) γνώρισε (κατανόησε) και εξέφρασε (αγάπησε) το πεπρωμένο έργο του της αγάπης και αλληλεγγύης.

ΥΓ: η μητέρα του και ο πρόδρομος του όπως και οι 12 μαθητές του αποτελούν ένα άλλο πνευματικό κεφάλαιο στην προσωπική ζωή του ιησού χριστού .

τι γνωρίζουμε για την μαγδαληνή ;
ελάχιστες πληροφορίες που και αυτές είναι παραποιημένες :

Ιωάν. 20:18 ερχεται μαρια η μαγδαληνη απαγγελλουσα τοις μαθηταις οτι εωρακε τον κυριον και ταυτα ειπεν αυτη. (πρώτη αυτή-μόνη και μόνον αυτή)
τι γνωρίζουμε για τον ιωάννη και ειδικά την ζωή του με την παναγία μετά το θάνατο του ιησου ; ελάχιστα ! το ίδιο και για την σχέση λαζάρου ιησού, τίποτα δεν γνωρίζουμε, όπως αγνοούμε που σύχναζε ο ιησούς με τους μαθητές του, τι τους έλεγε και τι αυτοί ρωτούσαν τον ιησού κλπ. αγνοούμε ακόμη την σχέση του ιησού με την μητέρα του, το οικογενειακό-συγγενικό του περιβάλλον, γενικά για τον ιησού ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΙΠΟΤΑ, και είναι ο θεός της ανθρωπότητος μας, ο σωτήρας μας, ο θεός της γης και του σύμπαντος κόσμου, ο εκλεκτός του θεού και του πνεύματος αληθείας της συμπαντικής ανθρωπότητος. (σημ: το τραγικό με τον άνθρωπο είναι ότι τον πείσανε οι παπάδες ότι η παναγία και ο χριστός είναι οι ζωγραφισμένες εικόνες που προσκυνούμε τάχα μου στους ιερούς ναούς --γιατί είναι ιεροί δεν έχω καταλάβει ακόμη αφού εντός εισέρχονται βέβηλοι-βλάσφημοι-κακόβουλοι-αμαρτωλοί-δολοφόνοι κλπ ;--.

Ματθ. 26:26-30 εσθιοντων δε αυτων λαβων ο ιησους τον αρτον και ευλογησας εκλασε και εδιδου τοις μαθηταις και ειπε λαβετε φαγετε τουτο εστι το σωμα μου. και λαβων το ποτηριον και ευχαριστησας εδωκεν αυτοις λεγων πιετε εξ αυτου παντες. τουτο γαρ εστι το αιμα μου το της καινης διαθηκης το περι πολλων εκχυνομενον εις αφεσιν αμαρτιων. λεγω δε υμιν οτι ου μη πιω απ αρτι εκ τουτου του γεννηματος της αμπελου εως της ημερας εκεινης οταν αυτο πινω μεθ υμων καινον εν τη βασιλεια του πατρος μου. και υμνησαντες εξηλθον εις το ορος των ελαιων.(ποιός είναι αυτός ο ύμνος και πως εκφωνείτο; κλπ).

τι πρέπει- τι αξίζει να κρατήσουμε απο την πεντάδα αυτή των εκλεκτών;


ιησούς χριστός= Ιωάν. 14:6 λεγει αυτω ο ιησους εγω ειμι η οδος και η αληθεια και η ζωη ουδεις ερχεται προς τον πατερα ει μη δι εμου . η αλήθεια-ο λόγος του, δηλαδή το πνεύμα της διδασκαλίας των ευαγγελίων είναι η Β' ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΑΘΗΚΗ και συνεπώς οφείλουμε να θυμόμαστε κάθε μέρα την διπολική εντολή-περίληψη της αλήθειας του χριστου: "ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ" και " ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΥΜΩΝ", εαν τηρούμε την εντολή αυτή τότε εκείνος θα έρθει και θα σκηνώσει-κατασκηνώσει ως πνεύμα-λόγος-αλήθεια-χάρις και τότε και θα μας χρίσει μαθητές ακόλουθους της αγάπης του και θα κάνει το έργο του της σωτηρίας των ανθρώπων διαμέσου ημών.

μαρία μαγδαληνή=Ιωάν. 20:15-16 λεγει αυτη ο ιησους γυναι τι κλαιεις; τινα ζητεις; εκεινη δοκουσα οτι ο κηπουρος εστι λεγει αυτω κυριε ει συ εβαστασας αυτον ειπε μοι που αυτον εθηκας καγω αυτον αρω. λεγει αυτη ο ιησους μαρια, στραφεισα εκεινη λεγει αυτω ραββουνι ο λεγεται διδασκαλε. (συνεπώς και η μαρία μαγδαληνή η οποία ήταν ο κοντινότερος του άνθρωπος-σύντροφος-σύζυγος, αποκαλεί τον ιησού χριστό ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ ΤΗΣ δηλαδή σωτήρα και σωτηρία της. Αυτή είναι η ορθή σχέση των ανθρώπων οι οποίοι θέλουν να καταστούν υπερωτευμένες νύμφες του ιησού χριστού-αμνού και αρνίου του θεού και σε αυτό απαντά η παραβολή των 10 παρθένων ). 

ιωάννης αγαπημένος=Αποκ. 4:1-5 μετα ταυτα ειδον και ιδου θυρα ηνεωγμενη εν τω ουρανω και η φωνη η πρωτη ην ηκουσα ως σαλπιγγος λαλουσης μετ εμου λεγουσα αναβα ωδε και δειξω σοι α δει γενεσθαι μετα ταυτα. και ευθεως εγενομην εν πνευματι και ιδου θρονος εκειτο εν τω ουρανω και επι του θρονου καθημενος. και ο καθημενος ην ομοιος ορασει λιθω ιασπιδι και σαρδινω και ιρις κυκλοθεν του θρονου ομοιος ορασει σμαραγδινω. και κυκλοθεν του θρονου θρονοι εικοσι και τεσσαρες και επι τους θρονους ειδον τους εικοσι και τεσσαρας πρεσβυτερους καθημενους περιβεβλημενους εν ιματιοις λευκοις και εσχον επι τας κεφαλας αυτων στεφανους χρυσους. και εκ του θρονου εκπορευονται αστραπαι και βρονται και φωναι και επτα λαμπαδες πυρος καιομεναι ενωπιον του θρονου αι εισι τα επτα πνευματα του θεου (συνεπώς ο αγαπών αληθινά πνευματικά τον ιησού χριστό, με λόγους και έργα στην καθημερινότητα του, σταθερά σηκώνων τον σταυρό του όπως ο διδάσκαλος του και ζων-διαβιώνων με υπομονή-σιωπή-ταπεινοφροσύνη, συγχωρών και αγαπών αλληλέγγυα τον κάθε συνάνθρωπο του, ο άνθρωπος αυτός θα καταστεί ο αγαπημένος του θεού) .

ο λάζαρος ο φίλος ιησού=Ιωάν. 11:5 ηγαπα δε ο ιησους την μαρθαν και την αδελφην αυτης και τον λαζαρον.Ιωάν. 11:11 ταυτα ειπε και μετα τουτο λεγει αυτοις λαζαρος ο φιλος ημων κεκοιμηται αλλα πορευομαι ινα εξυπνισω αυτον.Ιωάν. 11:21 ειπεν ουν η μαρθα προς τον ιησουν κυριε ει ης ωδε ο αδελφος μου ουκ αν ετεθνηκει.Ιωάν. 11:22-27 αλλα και νυν οιδα οτι οσα αν αιτηση τον θεον δωσει σοι ο θεος. λεγει αυτη ο ιησους αναστησεται ο αδελφος σου. λεγει αυτω μαρθα οιδα οτι αναστησεται εν τη αναστασει εν τη εσχατη ημερα. ειπεν αυτη ο ιησους εγω ειμι η αναστασις και η ζωη ο πιστευων εις εμε καν αποθανη ζησεται. και πας ο ζων και πιστευων εις εμε ου μη αποθανη εις τον αιωνα πιστευεις τουτο; λεγει αυτω ναι κυριε εγω πεπιστευκα οτι συ ει ο χριστος ο υιος του θεου ο εις τον κοσμον ερχομενος (συνεπώς ο φίλος θεού, ο φιλών τον θεό και φιλούμενος υπο του θεού είναι αυτός ο οποίος μπορεί να προκαλέσει την εκ μέρους του θεού ύψιστη ελεημοσύνη-το ύψιστο θαύμα επι της γης: την ανάσταση και υλικά της φθαρτής-θανατηφόρου ζωής. ποιός είναι ο φίλος θεού; είναι ο απλός άνθρωπος, αυτός που δεν διακρίνει τον εαυτό του απο τα ζώα την φύση την δημιουργία τον άνθρωπο-συνάνθρωπο και βλέπει-βιώνει πάντοτε και παντού τον θεό-την φιλότητα του πνεύματος του μέσα σε όλα μεσα σε κάθε ζωντανή ύπαρξη ανεξαρτήτως τάξεως) .


ο αδάμ-κάθε άνθρωπος=ιωά:-15-17 ᾿Εὰν ἀγαπᾶτέ με, τὰς ἐντολὰς τὰς ἐμὰς τηρήσατε,  καὶ ἐγὼ ἐρωτήσω τὸν πατέρα καὶ ἄλλον παράκλητον δώσει ὑμῖν, ἵνα μένῃ μεθ' ὑμῶν εἰς τὸν αἰῶνα,  τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, ὃ ὁ κόσμος οὐ δύναται λαβεῖν, ὅτι οὐ θεωρεῖ αὐτὸ οὐδὲ γινώσκει αὐτό· ὑμεῖς δὲ γινώσκετε αὐτό, ὅτι παρ' ὑμῖν μένει καὶ ἐν ὑμῖν ἔσται.(ποιές είναι οι εντολές; είναι το "αγαπάτε αλλήλους"= ΑΓΑΠΗ+ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ του κάθε ανθρώπου προς τον συνάνθρωπό του και το "αγαπάτε τους εχθρούς ημών"= ΑΓΑΠΗ+ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ του κάθε ανθρώπου προς τον συνάνθρωπο ο οποίος με τις πράξεις του καθίσταται εχθρός-ενάντιος-αντίθετος με τους συνανθρώπους του ("πάτερ άφες αυτοίς ου γαρ οίδασι τι ποιούσι").

ιησούς=να πιστέψουμε ότι ο λόγος του είναι η αλήθεια
μαγδαληνή=να αποδεχθούμε την αλήθεια αυτή ως διδάσκαλο και κύριο της ζωής μας, ζωντανή ύπαρξη και πνευματική οντότητα και ιερό δισκοπότηρο της οποίας είναι ο ιησούς χριστός, εκλεκτός του θεού και σωτήρας των ανθρώπων και του σύμπαντος κόσμου.
ιωάννης=να σηκώσουμε τον ατομικό-προσωπικό σταυρό μας ο κάθε ένας, κατα το παράδειγμα του διδασκάλου και σωτήρα μας ιησού χριστού και να πάρουμε την απόφαση να ακολουθήσουμε την άνοδο στον γολγοθά μας-να καταστούμε-υψωθούμε ακόλουθοι της υπομονής-σιωπής-ταπεινοφροσύνης .
λάζαρος=να αγωνισθούμε όλη μας την ζωή τον καλό αγώνα της απλοποίησης της δισύνθετης φύσης μας ζώντας με λιτότητα απλότητα νηστεία και προσευχή, να νιώσουμε συμπόνοια και συμπάθεια σε κάθε ζωντανή και πάσχουσα ύπαρξη στην φύση και την κοινωνία .
αδάμ-κάθε άνθρωπος= να δημιουργούμε καθημερινά με τον λόγο και τα έργα μας την άλυσο της αγάπης και αλληλεγγύης, την άλυσο της οικουμενικής αδελφοσύνης και ελεημοσύνης, την άλυσο της αλήθειας-αγάπης-σωφίας θεού χάριν του έργου του θεού και για την αλήθεια της ανθρωπότητος .
 
η παναγία παρθένος και μήτηρ "ΕΝ ΔΟΞΗ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: