Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2015

ΜετΕκλογικΑ

[το Παρελθόν είναι ένα πηγάδι που μπορεί ο κάθε άνθρωπος στο Παρόν να ποτίζει τον κήπο του, ώστε αυτός Μελλοντικά να ανθίζει και να μυροβολεί-Ερώ και ΑΙρω τον εμαυτού σταυρόν εν ταύταις ταις δυσιν εντολαίς όλος ο νόμος και οι προφήται κρέμανται]

εγώ
Εγώ είμαι Μεγάλο Κεφάλαιο
(το ω με κεφαλαίο) 

παντρεμένοι κι οι δυό
περνούσα χθές απο το κολωνάκι
είπα εδώ θα πρέπει να έχει δέσει τον γαϊδαρο της
(ρώτησα στο καφέ εαν πουλάνε γύρω τριγύρω σανό)

αναμνήσεις απο την κύπρο
τόλεγε το ξανάλεγε
"αρέσκεις μου πολλά"
προσπαθούσα να εξηγήσω
το ολίγον μου ενδιαφέρον, ματαίως
( μάλλον την έπεισε το "δεν με κόφτει")

τι ακούει κανείς
περπατούσα στο στάδιο
και τον άκουσα να εξηγεί σε υποψήφιο νέο επιχειρηματία
το θέμα είναι να τους απολύεις κάθε 6μηνο για να γλυτώνεις αποζημειώσεις
(νέος άνθρωπος και αυτός 
εισήλθε στον χώρο του αοράτου)

ο υιός Μήτσος του Τάκη
εγώ δεν είμαι ούτε του μήτσου
εγώ δεν είμαι ούτε του τάκη
εγώ δεν είμαι ούτε της ντόρας
εγώ είμαι του μητσοτάκη
(έτσι κιαλλιώς ούτε !)

αλέξη μου επιτέλους
αναγνώρισα την φωνή σου
και για μια στιγμή ευτύχησα
μέσα σε τόση δυστυχία !
(ο ουρανός σε ευλογεί και σε αναμένει)

Δεν υπάρχουν σχόλια: