Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2015

τα 6 κεφάλια της Σκύλλας

[το Παρελθόν είναι ένα πηγάδι που μπορεί ο κάθε άνθρωπος στο Παρόν να ποτίζει τον κήπο του, ώστε αυτός Μελλοντικά να ανθίζει και να μυροβολεί-Ερώ και ΑΙρω τον εμαυτού σταυρόν εν ταύταις ταις δυσιν εντολαίς όλος ο νόμος και οι προφήται κρέμανται]
Η ΣΚΥΛΛΑ :
  1. Σ-κοταδισμός-(διάνοια)
  2. Κ-ακότητα-(ψυχή)
  3. Υ-λιστικότητα-(ύλη)
  4. Λ-ηπτικότητα-(εγώ)
  5. Λ-ηστρικότητα(εγώ-ον)
  6. Α-ναλήθεια-(εγώ-πνεύμα)
σκοταδισμός είναι: κάθε πράξη, λόγος, ενέργεια, κατάσταση, επιβαλλόμενη δια της βίας με σκοπό- στόχο να κρατήσει τον άνθρωπο- κοινωνία- ανθρωπότητα στο σκοτάδι της ΑΓΝΟΙΑΣ της ΑΜΑΘΕΙΑΣ της ΑΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΣ της ΣΥΓΧΥΣΗΣ-σκοτασμού-θολούρας-αδιαφάνειας. 

αντίθετα του σκοταδισμού ειναι: η ΛΟΓΙΚΗ ΓΝΩΣΗ, η ΕΠΙΣΤΗΜΗ, η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, η ΠΑΙΔΕΙΑ και η ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ η ΣΟΦΙΑ και η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και η ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, το ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ κλπ.

κακότητα είναι: κάθε πράξη, λόγος, ενέργεια, κατάσταση, η οποία ενέχει και εκφράζει τον παραλογισμό, την εχθρότητα, μίσος, εναντιότητα, κακία, εκδικητικότητα, πολεμική-ταραχή, αντιδραστικότητα, αντενέργεια, αυτοδικία, αντιλογία κλπ.

αντίθετα της κακότητας είναι: η αγάπη, η φιλότητα, η καλοσύνη, η δωρεάν διάθεση, η ειρήνη, η αδελφοσύνη, η αλληλεγγύη, η συμπάθεια, η βοήθεια, η συμπαράσταση, η ελεημοσύνη, η γαλήνη, η συγχώρεση-άφεση, η ηπιότητα, ο καλός λόγος, η ευγένεια, η χάρις κλπ.

η υλιστικότητα είναι: κάθε πράξη, λόγος, ενέργεια, κατάσταση, η οποία ενέχει και εκφράζει συμπεριφορές όπως η ασύδοτη κατανάλωση, η ασύστολες αγορές αγαθών, η ακολούθηση της μόδας και άλλων υλιστικών προτύπων ζωής-διαβίωσης-τρόπου συμπεριφοράς κλπ, η αθεϊα είτε θεωρητική είτε αποδεικνυόμενη μέσα απο την νοο-τροπία και το υλικώς ζήν, η υλική αποθέωση της ευδαιμονίας και υλιστικής ευμάρειας, ο αγνωστικισμός και οι υλιστικές πεποιθήσεις, ο άμετρος ηδονισμός, ο πανθεϊσμός, η αποθέωση της φυσιολατρείας, η ειδωλολατρεία και ο ανιμισμός, η ζωολατρεία- κτηνοβασία- ομοφυλοφιλία κλπ.

σημ: για το "φλέγον" θέμα της ομοφυλοφιλίας : η ΓΕΝΕΣΗ= Α' διαθήκη του θεού προς τον άνθρωπο, λέγει: 27 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. και στα ευαγγέλια ο χριστός επαναλαμβάνει και επιβεβαιώνει την Γένεση: Ματθ. 19:4-6 ο δε αποκριθεις ειπεν αυτοις ουκ ανεγνωτε οτι ο ποιησας απ αρχης αρσεν και θηλυ εποιησεν αυτους; και ειπεν ενεκεν τουτου καταλειψει ανθρωπος τον πατερα και την μητερα και προσκολληθησεται τη γυναικι αυτου και εσονται οι δυο εις σαρκα μιαν. ωστε ουκ ετι εισι δυο αλλα σαρξ μια. ο ουν ο θεος συνεζευξεν ανθρωπος μη χωριζετω

(η αμαρτία-αστοχία του ανθρώπου ο οποίος επιμένει να επιλέγει όμοιου φύλου σύντροφο είναι: α) διαιρεί-καταργεί στην πράξη την ιδέα-εικόνα-ΕΝΤΟΛΗ της διπολικότητας άρρενος και θήλεως που είναι εικόνα-μορφή-ιδέα- κατάσταση- απεικόνιση της ουράνιας διπολικότητας της ΑΓΑΠΗΣ-ΣΩΦΙΑΣ και β) η κατάργηση απο τον άνθρωπο της (θείας) διπολικότητος (στην γη) αφενός είναι βλασφημία κατα του ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ αγίου πνεύματος (είναι προσβολή ), αφετέρου καταργεί-ΑΝΑΙΡΕΙ την τεκνοποίηση και συνεπώς την διαιώνιση των ανθρώπων και επομένως στρέφεται κατα του δημιουργικού έργου του θεού στην γη-δια μέσω του ανθρώπου).

(2η σημ: άλλο είναι τώρα ότι κάποιος άνθρωπος έχει μπλέξει με τέτοιου είδους καταστάσεις: ανωμαλο- ομοφυλο- σεξικές ! κατανοητόν το πάθος- διαστροφή- ελάττωμα- εκτροπή απο την ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ (που όλοι έχουμε καταπατήσει εξακολουθητικά) αλλα δεν θα ονομάσουμε ποτέ το ακανόνιστον κανονικό ούτε το ασύμμετρον σύμμετρο ούτε το ανισόρροπον ισορροπημένο αλλά και ούτε το δυσαρμονικόν αρμονικόν ! εν'ονόματι ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ότι είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ και τρίχες ξανθές ! ο άνθρωπος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ !!! ο άνθρωπος ΕΧΕΙ ΜΟΝΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ή ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ και βεβαίως εν τη ασκήσει (πλήρως- τελειωτικώς) των καθηκόντων και υποχρεώσεων- ευθυνών του, δημιουργούνται δικαιώματα- ωφελήματα- αγαθά- προϊόντα κλπ. , τα οποία δικαιωματικά και με μέτρο και σύνεση (όχι με απαιτήσεις ή εκβιασμούς) μπορεί να απολάβει και κάνει χρήση και ασκήσει το δικαίωμα του επειδή εξεπλήρωσε πλήρως τις υποχρεώσεις- καθήκοντά του.

η δήθεν επιλογή ομόφυλου σεξουαλικού συντρόφου είναι έκτροπον "δικαίωμα" του κάθε ανθρώπου το οποίο τελεί υπο την ανοχή κατανόηση συγχωρητικότητα των συνανθρώπων και της κοινωνίας και πολιτείας αλλά δεν αποτελεί "δικαίωμα" ως εκ της εκπλήρωσης κάποιας υπηρεσίας ή κάποιου καθήκοντος ή έργου που ωφελεί και τους άλλους ή την κοινωνία. ΛΕΓΕΙ ΕΠΙ ΤΟΥΤΟΥ Ο ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ: "κάθε δικαίωμα του ανθρώπου, οφείλει να απορρέει απο μία υποχρέωση εκτελεσμένη". εν προκειμένω εσύ και ο ομόφυλος- ομοφυλόφιλος σύντροφός σου μέσα απο ποιά υποχρέωση εκτελεσμένη ασκείτε αυτό το (υποτιθέμενο) δικαιώμα της αλλαξοκωλίας ; ποιούς εξυπηρετήσατε ή εξυπηρετείτε με την επιλογή σας αυτή; (πάθος- ελάττωμα) (πλήν του κώλου και της ανωμάλου διανοίας σας;).

Τέλος, το πως επιλέγει ο καθείς να ερωτοτροπεί ή να πορεύεται στην ζωή-βίο του, είναι δικό του θέμα και δική του ευθύνη (αρκεί να μην προκαλεί και ερεθίζει αρνητικά τους άλλους: πχ. δεν μπορείς να πας σε μια παραλία μη γυμνιστών και να ξεβρακωθείς !!). Αυτό που ο καθείς άνθρωπος οφείλει να γνωρίζει είναι ότι η "σεξουαλική προτίμηση" δεν έχει να κάνει με την αγάπη αλλα με τον ΔΥΑΔΙΚΟ-ΔΙΦΥΗ ΕΡΩΤΑ (γήϊνος=καλού και κακού-παθητική-παθολογική επιλογή-δέσμευση και ουράνιος= μόνον καλού και σοφίας ελεύθερη θεληματική επιλογή-προτίμηση) και ότι Ο ΗΘΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ (δικαιοσύνης- ανταπόδοσης) ο οποίος μετά θάνατο θα διακρίνει και διαχωρίσει τις πράξεις και την ζωή του κάθε ανθρώπου, ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ: την ποιότητα της ψυχής και του πνεύματος η οποία διαμορφώθηκε απο την γήϊνη ζωή του συγκεκριμένου ανθρώπου, εαν αυτός υπήρξε άνθρωπος του καλού, δηλαδή επέλεξε και εξέφρασε πράξεις καλού-αγάπης-σύνεσης- αλληλεγγύης προς τους συνανθρώπους, βοήθειας προς τον πλησίον, συγχωρητικότητας προς τους εχθρούς, μετάνοιας για τυχόν λάθη-παραλείψεις- εγκλήματα κλπ. ή εαν αυτός υπήρξε άνθρωπος του κακού τσιγκούνης, μίζερος, συμφεροντολόγος, εχθρός, εγωϊστής- ιδιοτελής, εγωπαθής- αυτοπροβαλλόμενος, φιλόδοξος, αμετανόητος, μη συγχωρών μη αγαπών, ανόητος και άσωτος

(ο υλικός/γήϊνος έρωτας στρέφεται πάντοτε σε μένα: είναι ιδιοτελής- ατομιστής- ζηλιάρης- εγωπαθής κλπ. η ψυχοπνευματική (και υλοδιανοητική) αγάπη στρέφεται πάντοτε προς τους άλλους μόνο για να δώσει !! : τι να δώσει ; να δώσει άφεση-συγχώρεση, κατανόηση, αλληλεγγύη, βοήθεια, συμπάθεια, φιλία- αδελφοσύνη, να απαλύνη τον πόνο την φτώχεια την δυστυχία, να καθαρίσει την διανοητική σύγχυση-θολούρα κλπ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ.(σημ: σε λίγο θα μας ζητούν να απολογηθούμε γιατί δεν είμαστε γκέι και οροθετικοί ! εκεί φτάσαμε, και ο θόρυβος που προκαλείται είναι απο τους ίδιους τους τάχα μου καταπιεσμένους και δεχόμενους ρατσισμό και προπηλακισμούς και όχι απο την επίσημη πολιτεία και τους έλληνες πολίτες. προσπαθούν οι παθολογικά άρρωστοι να Βαλιανατοποιήσουν- ενοχοποιήσουν τους υγειείς ανθρώπους ότι αυτοί είναι οι ανισόρροποι που δεν επιλέγουν να είναι ομοφυλόφιλοι- γκέϊ- λεσβίες- παιδεραστές- κτηνοβάτες και δεν ξέρω τι άλλο πρεσβεύουν, πολλοί απο τους οποίους δηλώνουν ένθεοι- φιλάνθρωποι- οικογενειάρχες κλπ. )

αντίθετα της υλιστικότητος είναι: η πνευματικότητα, η με αγάπη ηθική και η με σωφία πνευματική τελειοποίηση της ψυχής και του πνεύματος (του ανθρώπινου εγώ), η εγκράτεια και η λιτή και μετρημένη ζωή, η ταπεινοφροσύνη, η σύνεση και συμμετρία-σύμμετρη διαβίωση και συμπεριφορά, η έλλογη διανοητική σκέψη και νοοτροπία, η πίστις στην πλήρη προστασία εκ του θεού για την χορήγηση εκ μέρους του τού καθημερινού άρτου δηλαδή της κάλυψης των υλικών-ψυχικών-πνευματικών αναγκών, η θεοπιστία και ελπιδοφόρος ανάταση και προσευχή, προς ενδυνάμωση- ισχυροποίηση, προς τον δημιουργό θεό, η ισχυρή πνευματική πίστις-αγάπη-πεποίθηση-βεβαιότητα της ζωντανής παρουσίας του θεού στην ζωή των αγιαζόντων ανθρώπων καθώς και ο μετα θάνατον πλήρης αγιασμός και η θέωση και αποκατάσταση στον θεό.

η ληπτικότητα είναι: κάθε πράξη, λόγος, σκέψη, ενέργεια, κατάσταση, η οποία ενέχει και εκφράζει συναισθήματα και συμπεριφορές όπως, "φέρε μου-δώσε μου" είτε η αναφορά γίνεται προς τον θεό (ζήτουλας) είτε προς τους ανθρώπους (επαίτης-απαιτών) . η ληπτικότητα αφορά τους ανθρώπους του (μόνον) "λαμβάνειν-απο παντού και απόλους" και συνήθως του "ουδέποτε δίδειν-σε οποιονδήποτε και υπο οποιεσδήποτε περιστάσεις": είναι ο άνθρωπος ο λαμβάνων και ουδέποτε δίδων, είναι ο άνθρωπος της απαίτησης, του εκβιασμού με κάθε τρόπο και μέσον, είναι ο άνθρωπος που το μόνο που ξέρει είναι πως να λαμβάνει και εξωδεύει για ίδιον όφελος, για το συμφέρον του, το άτομο του, τον εγωϊστικό εαυτό-εγώ του.(και ο οποίος και αν τυχόν δώσει κάτι το θέλει πίσω με τόκο επαυξημένο ή προσδοκά -καραδοκεί να λάβει πολλά περισσότερα απο αυτά που δίνει- ο τοκογλύφος-σκρούτζ- δανειστής κλπ. 

αντίθετα της ληπτικότητας είναι: το "που χρωστώ και δεν έδωσα" (Νικ. Βρεττάκος), είναι η παροχή, το δόσιμο, η δωρεάν διάθεση των όποιων δυνάμεων- αγαθών- υλικών κλπ. είναι η αλτρουϊστική διάθεση-συμπεριφορά, η ανιδιοτελής συμπαράσταση-βοήθεια, η ενεργητική συμπάθεια, η έμπρακτη αλληλεγγύη, η εθελοντική συνεισφορά, η αφιλοκέρδεια, η θέληση προσφοράς στον συνάθρωπο την κοινωνία-προς πάντες χωρίς ιδιοτελές συμφέρον ή κέρδος- όφελος. 

η ληστρικότητα είναι: η φανερή ή κρυφή  κλοπή, η βίαιη αρπαγή των υπαρχόντων των άλλων, των αδύνατων-πτωχών- ανυπεράσπιστων- των ευρισκομένων σε δεινή οικονομική κατάσταση κλπ. είναι η βίαιη λεηλάτηση των υπαρχόντων-περιουσίας-γης-χώρας κλπ ατόμων, λαών, εθνών κλπ απο τους ισχυρούς-πλούσιους-βασιλείς-κοσμικούς άρχοντες και πάσης φύσεως ληστές, κλέπτες, απατεώνες, κομπιναδόρους, τοκογλύφους, τραπεζίτες, οικονομικούς εκτελεστές, είναι η εγκατάλειψη και αδιαφορία για τους πάσχοντες ή αδύναμους ανθρώπους-λαούς, είναι η με κάθε μέσο και τρόπο καταλήστευση του φυσικού, γεωλογικού, ορυκτού πλούτου ανίσχυρων κρατών και η εξαθλίωση και καταστροφή τόσο του λαού των όσο και του φυσικού περιβάλλοντος της χώρας κλπ . 

αντίθετα της ληστρικότητας είναι: η αμοιβαιότητα, η αλληλεγγύη, η αδελφοσύνη, η προστασία των αδυνάτων-πτωχών-μη εχόντων και η περιβολή και περίθαλψη όλων όσων υποφέρουν, είναι ανύμποροι, πληγωμένοι, παρατημένοι, μόνοι, ασθενείς και ταλαίπωροι, είναι η με κάθε μέσο και τρόπο βοήθεια υποστήριξη συνεισφορά οικονομική και τεχνική στήριξη με παροχή τεχνογνωσίας εκπαίδευσης και τεχνικών μέσων μιας χώρας ενός λαού μιας φυλής κάποιων επι μέρους ομάδων οι οποίοι ευρίσκονται σε ανάγκη στεναχωρία αδυναμία εξάρτηση κλπ.

η αναλήθεια είναι: το ψεύδος, η εξαπάτηση, η παραποίηση της αλήθειας και είναι το άλλο όνομα αυτού τουτου του κακού το οποίο είναι το σκότος η κακία η πονηρία ο πειρασμός και η άγνοια της αλήθειας. η αναλήθεια αρνείται την αλήθεια και όλα όσα προέρχονται απο αυτήν, εναντιώνεται στην αλήθεια με κάθε μέσο και τρόπο με σκοπό να καταστρέψει κάθε τι δημιουργικό της αλήθειας και των ανθρώπων της αλήθειας.

αντίθετα της αναλήθειας είναι: Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΣΟΦΙΑ ΘΕΟΥ, ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ, ΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ, η ελευθερία και η εγκράτεια, η ηθική αίσθηση, η ορθή δικαιοσύνη, η δέουσα ευπρέπεια-τάξη, η έντιμη ισοτιμία και ισομοιρία και εξίσωση των ανθρώπων, η ψυχική μελαλοψυχία και ανδρεία, ο ένθερμος πατριωτισμός και η φιλοπατρία, το ευ αγωνίζεσθαι υπέρ του καλού και της ηθικής, η δωρεάν διάθεση των δυνάμεων κάθε ανθρώπου υπέρ των συνανθρώπων και της κοινωνίας κλπ.

Η σκύλλα και η αδελφή ψυχή της χάρυβδις είναι τα δύο βράχια-βουνά στα οποία ο άνθρωπος θα πρέπει να πατήσει- κυριαρχήσει (νικήσει- κατατροπώσει) έτσι ώστε να μπορέσει αφενός να δια-πλεύσει ελέυθερος των στενών του βοσπόρου (ψυχική ελευθερία), και αφετέρου να μπορέσει να υψώσει την δάδα-πυρσό-φάρο του φωτός στον αέρα ψηλά για να μπορούν και οι άλλοι οδυσσείς και ναυτικοί της μεγάλης θάλασσας, να βλέπουν το φως και να οδηγούνται ασφαλώς στην εκπλήρωση του προωρισμού-ταξειδίου και του πεπρωμένου-αποστολής τους στην γη, που είναι η επιστροφή στην ιθάκη και την εύφορη φθία (πνευματικό έργο).
καλά και ευλογημένα χριστούγεννα-2015
με ευγνώμονη προσευχή προς τον χριστό
για ηθική προετοιμασία και πνευματική ετοιμότητα
καλή και τρισευλογημένη χρονιά-2016 
με ταπεινόφρονη προσευχή προς τον παράκλητο
για προστασία και σωτηρία της πατρίδας μας

Δεν υπάρχουν σχόλια: